niedziela, 29 marca 2015

Suchy szampon z biedronki - recenzja

Witam :)
Zapraszam na recenzję suchego szamponu z Biedronki z linii profesjonalnej.
Miałam pewne wątpliwości co do niego, gdyż wcześniej dostałam strasznego łupieżu po innym suchym szamponie z Biedronki Hair Up, ale postanowiłam zaryzykować.
Czy i jak się sprawdził?



Opakowanie: Ładna, estetyczna puszka, aplikator działa bardzo dobrze, z łatwością można pokryć skórę głowy kosmetykiem.

Cena: 7,99

Dostępność: Dobra, produkt w stałej ofercie Biedronki

Skład: Butane, Propane, Isobutane, Oryza Sativa (Rice) Starch, Alcohol, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Water, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Benzophenone -4, Parfum.

Jest krótki i sympatyczny. Na początku gazy nośne, potem skrobia ryżowa - pochłaniająca nadmiar sebum i odświeżająca włosy, potem niestety Alkohol, który może przesuszyć skórę głowy przy dość częstym stosowaniu, ale sporadycznie - jest ok.  Następnie emulgatory, woda, witaminy A, E i F, filtr UV i zapach.

Moja opinia: Po pierwsze - fajny zapach. Są 3 warianty i ja w sklepie wybrałam ten, który mi najbardziej odpowiadał. Przy pojedynczym psiknięciu wyrzuca z siebie dużą ilość proszku.
Po wmasowaniu w skórę głowy niestety nie wystarcza samo wyczesanie Tangle Teezerem, konieczne jest użycie suszarki do pozbycia się resztek proszku, ponieważ inaczej wyglądam jak staruszka ;p 
Po użyciu na trochę nieświeże włosy unosi je i wyraźnie odświeża.
Powiem więcej: szamponu użyłam rano przed szkołą. Wieczorem wtarłam Jantar, który zazwyczaj przyczynia się do szybszego przetłuszczania moich włosów. Rano cały czas wyglądały świeżo! Musiałam je umyć tylko ze względu na przesuszoną długość.

Generalnie jestem zadowolona. Jakość - porównywalna do świetnego Batiste, jednak za prawie o połowę niższą cenę. Przy sporadycznym stosowaniu nie podrażnia skóry głowy, ani nie powoduje łupieżu. Na pewno do niego wrócę.

POLECAM!



1 komentarz:

  1. Jestem uprzedzona do suchych szamponów, ale mimo wszystko ten mam na półce. Jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz - są one dla mnie bardzo dużą motywacją :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...